Zakelijke bijeenkomst
Bij De Til zorgen we ervoor dat jouw zakelijke bijeenkomst tot in de puntjes verzorgd is. Of je nu een inspirerend klantevent organiseert, een gezellige (kerst)borrel wilt houden, of een feestelijk jubileum of afscheid wilt vieren, wij stemmen alles volledig af op jouw wensen.
Van sfeervolle ruimtes tot uitstekende catering en moderne faciliteiten – wij hebben alles in huis om jouw evenement onvergetelijk te maken. Onze zalen zijn flexibel in te richten, zodat ze perfect aansluiten op de sfeer en het doel van jouw bijeenkomst. Daarnaast zorgen we voor alle details, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: het verbinden met je gasten.
Laat ons weten wat jouw wensen zijn, en wij regelen de rest!
Speciaal voor groepen van 25-65 personen bieden wij complete all-in arrangementen aan. Deze zijn beschikbaar in alle vestigingen van De Til Groep, zowel ‘s middags als ‘s avonds, en kunnen volledig naar wens worden uitgebreid.
Arrangement van 16.00 - 20.00 uur
44 p.p.Alle hapjes worden verspreid over de avond geserveerd aan tafel.
- Ontvangst met een aperitief
- Drankenarrangement binnenlands gedistilleerd
- Borrelplank met diverse soorten kaas, worst en olijven
- Mandje brood met smeersels
- Rondgang met bittergarnituur
- Klein kopje soep
- Gemengde bladerdeeghapjes
- Warme grillworst
- Een stukje schnitzel of zalm met bijpassende saus (keuze vooraf doorgeven)
- Puntzakje frites
- Glaasje panna cotta
- Ter afsluiting luxe koffie/thee met friandises
Arrangement van 20.00 tot 24.00
40 p.p.Alle hapjes worden verspreid over de avond geserveerd aan tafel.
- Ontvangst met luxe koffie/thee en een petit-four
- Drankenarrangement binnenlands gedistilleerd
- Borrelplank met diverse soorten kaas, worst en olijven
- Verschillende soorten wraps
- Luxe bittergarnituur
- Ambachtelijk gebraden balletje gehakt met een bijpassende dipsaus
- Gemengde bladerdeeghapjes
- Mini broodje hamburger en/of cheeseburger
- Ter afsluiting luxe koffie/thee met friandises
Benieuwd naar
de mogelijkheden?
Of het nu gaat om een klantevent een (kerst)borrel, jubileum etc. – wij staan voor je klaar! Neem gerust eens contact met ons op.